Bli medlem

Många viktiga beslut börjar med en känsla. llskan över ofrihet, orättvisor och utsatthet är bränslet för liberalers engagemang. Genom att bli medlem i Liberalerna gör du de liberala idéerna starkare. Ditt medlemskap öppnar också många olika möjligheter. Välkommen.

Stöd de liberala idéerna

Liberalism handlar om frihet: att varje människa ska få växa på egna villkor och ta ansvar för sig själv och sina medmänniskor. När du väljer att bli medlem hjälper du till att driva Sverige i liberal riktning. Många är nöjda med att bara ge oss det stödet, men du kan också välja att engagera dig mer.

Gå med direkt med Swish!

Det snabbaste sättet att bli medlem i Liberalerna: Swisha 50 kronor till 123 148 12 41. I meddelanderutan skriver du ”m” följt av hela ditt personnummer och din e-post- adress.

Vill du lära dig mer?

Som medlem får du många möjligheter att träffa andra som är politiskt intresserade på de möten, utbildningar och träffar som Liberalerna erbjuder. Du kan också prenumerera på Liberalernas tidning, det liberala nyhetsmagasinet NU, som skriver om både politiken och partiet.

Som medlem har du många möjligheter

• Träffa liberaler och lär dig mer.
  • Påverka Liberalernas politik.
  • Övertyga andra och var med i kampanjer.
  • Arbeta politisk och ställ upp i val.

Läs mer på vår hemsida

Hemsidan: https://www.liberalerna.se/bli-medlem/