Bli medlem i Folkpartiet Luleå!

Ta steget att bli medlem i vårt parti! Sverige och Luleå behöver många aktiva liberaler. Arbetet för demokrati och mänskliga rättigheter måste gå vidare. Du behövs i det arbetet, liksom i uppgiften att förankra värderingar om valfrihet, bildning, medmänsklighet, jämlikhet, tolerans och marknadsekonomi.

Liberalismen i opposition

Nu när valet är över, hamnar liberala värderingar i opposition. Vi behöver därför DIG som är intresserad av liberalism, samhället och framtiden, tillsammans kan vi komma tillbaka ännu starkare.

Luleå behöver många fler aktiva liberaler

Som medlem i Folkpartiet får du möjlighet att påverka vår politik och delta i olika aktiviteter, söka förtroendeuppdrag och kandidera i allmänna val. Med ditt stöd får vi större kraft att förändra framtiden.
Folkpartiet i Luleå är en väldigt välkomnande politisk förening där man snabbt kommer in, så ditt medlemskap kommer du inte att ångra. Du är varmt välkommen som medlem hos oss.

När du blivit medlem är du en del av den rörelse som aktivt arbetar hårt för att bland annat skapa en bättre skola, en värdig äldrevård, fler lärlingsjobb samt minska inkomstskillnaderna mellan män och kvinnor. Allt detta gör vi på både riksplan och i kommunen och landstinget i opposition.

Bli Medlem via SMS

Om du är 25 år eller äldre: Skicka SMS till 72104 med texten FPMEDLEM, för och efternamn, e-post och personnummer ÅÅÅÅMMDDXXXX, t.ex. FPMEDLEM fornamn.efternamn@epost.se 7707170000. Medlemsavgiften på 50 kr dras på din telefonräkning.

Är du under 25 år? Skicka SMS till 72104 med texten FPUNDER25, för och efternamn, e-post och personnummer ÅÅÅÅMMDDXXXX så kostar det bara som ett vanligt SMS (mao. medlemskapet blir gratis).

Du kan även gå in på följande länk och fylla i dina uppgifter där om du hellre vill det.

blimedlem4